Smernice, katerim v šolskem vzgojnem programu sledimo so:
- individualiziran pristop (načini dela, ki vključujejo strategije, metode, oblike dela in cilje, se prilagajajo vsakemu otroku/ mladostniku posebej),
- fleksibilen pristop, ki omogoča sprotno prilagajanje programa, kar je nujno za pedagoški proces, ki upošteva potrebe in zmožnosti uporabnikov,
- razvijanje in spodbujanje ustvarjalnosti pri učenju, delu in igri,
- razvijanje in negovanje pozitivne skupinske dinamike,
- uporaba različnih motivacijskih tehnik in pristopov,
- razvijanje in uporaba sprostitvenih tehnik pri učenju, delu in igri,
- upoštevanje posameznikovih potreb in zmožnosti pri načrtovanju in izvajanju vzgojno-učno-pedagoškega procesa,
- razvijanje in uporaba alternativnih pristopov na področjih učenja, dela in igre,
- spodbujanje osebnostne rasti.
Nosilki vzgojnega programa v šolskem letu 2021-22:
ŠVP1 – Lidija Rendulić, Dip. soc. ped.
ŠVP2 – Sandra Pegam, Dip. soc. ped.